Google+ Followers

Friday, February 01, 2013

Livets puls

Livets puls og hjerteslag
finnes her midt i min dag
mister jeg et øyeblikk
jeg lar det gå for se det gikk

nærmere enn nærhet selv
vinter sommer morgen kveld
Livets puls og hjerteslag
finnes her midt i min dag

alt som er er her og nå
tid som kommer vil snart gå
puste leve være til
vite nå hva hjertet vil

slipper tak i det som var
takknemlighet blir så mitt svar
til Livets puls og hjerteslag
som finnes her midt i min dag


Grete Westrum Sortland 01.02.2013


3 comments:

Reggy said...

Hei gretemor:)
mye fint du har lagt ut her etter jul. Ja, å være til stede her og nå, å kjenne livets hjertepuls, det er ikke så lett. Får øve litt på det:)
God klem fra rigmora!

Gunhild Sofie said...

Hei! Leeeenge sidan eg har vore i bloggeverda, men fantastisk kjekt å sjå at du skriv enno. Nydelig dikt! Håpar det står bra til! Klem

jeg pusler i hverdagen said...

Såå fint. Det va et nydelig dikt, tante :)
Kom gjerne på lunsj en dag ja.
Jeg starter i praksis nå så da blir det fulle arbeidsdager, noen dager framover. Men etter det skal jeg invitere deg på lunsj!!! <3